Omplacering iFokus

Omplacering

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1665 ggr
Falurven
0

Ny medarbetare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allesammans!

Nathalie heter jag, 20 år gammal (91a) och bor i lilla Hudiksvall (hälsingland) med min kära pojkvän Olle (87a). Jag har alltid varit en riktigt djurtokig människa och har haft alla möjliga olika sorters djur!

Man kan säga att jag är mest erfaren när det kommer till hundar, katter, ormar, leguanödlor, chinchillor, råttor och hamstrar. Efter det har jag mer läst till mig kunskap än riktiga erfarenheter. Har ett stort intresse för att lära mig en massa om alla sorters djur.
Jag har även varit ett jour- och akuthem tidigare och vet därför lite om vad det innebär om ni har några frågor utöver de vanliga.

Äger dock för tillfället "bara" två härliga råttgrabbar som kommer från min sista kull. Cri kee och Captain Hook heter dom är är hur goa som helst! Finns en massa information om dem på min råtthemsida om det skulle vara roligt att veta.

Skriva, läsa och fotografera har alltid legat varmt om hjärtat det med. Just därför kan jag säga att det klaffar med sådana här forum då jag får både skriva och engagera mig inom allt som har med djur att göra! Skulle ljuga om jag säger att jag inte älskar det Flört

Jag är arbetslös för tillfället och har just därför all tid i världen att lägga på omplacering- och djurhem.ifokus. Det tog dock ett tag för mig att komma på att det var en superbra lösning för mig. Att både få hålla på med djur som jag älskar och känna att jag gör någonting viktigt, känns som en viktig del i min vardag nu.

Vill ni något speciellt så är det bara att höra av sig! Skrattande
Antingen via PM eller E-mail: Lostmahsoap@live.se

Tack för ordet!

Mvh Nathalie

Mari
0

Hihi så hamnade som Medarbetare här inne också Flört

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tina
0

Välkommen Nathalie, hoppas att du ska trivas här. Glad

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Falurven
0

#1: Haha jajemen! :D Kände att jag inte har något problem att hinna med både och. Det är ju så sjukt roligt dessutom! ^^

#2: Tack Tina! :D Det tror jag nog att jag kommer göra.

Mvh Nathalie