Ny gästmedarbetare :)
Hejsan! 
Jag heter Maria Carlsson och jag är en glad 15 åring. Igår (5/1) vart jag gästmedarbetare här på Omplacering iFokus.
Jag har alltid haft ett stort intresse för djur, speciellt hundar. Jag har haft de mesta sällskapsdjur här hemma genom åren; undulater, kaniner, hamstrar, råttor, fiskar, andra fåglar… alla djur man kan tänka sig. Just nu har jag två råttjejer och två hundflickor. Den ena hunden vid namn Bouncy är lite av en omplaceringshund. Jag fick henne för drygt en vecka sedan och hon är 7 år gammal nu. Allt fungerar jätte bra med henne och hon är hunden jag alltid velat ha. Det enda är att jag måste lära om henne allt från början. Men hon är så snäll och gosig så det kommer nog inte bli några problem.
Nästa år börjar jag gymnasiet och där ska jag gå hundlinje på Himmelstalundsgymnasiet. Efter gymnasiet är mina drömmar att driva en kennel eller ett omplaceringshem för hundar.
Har lite svårt att beskriva mig själv såhär på rak arm. Men ni är alltid välkommna att skicka PM om ni undrar över något.
Jag hoppas att jag kommer bidra med lite trivsel på sidan åt er alla.
Välkommen som gästis 
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
Välkommen, kul att ha dig här! 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Tack så mycket båda två. 
Välkommen hit Mharya, hoppas att du kommer att trivas här! 
#4: Tack så mycket. :)
Välkommen!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#15: Tack