Omplacering iFokus

Omplacering

Etikettövrigt
Läst 1337 ggr
Rullis
2010-11-09 18:52
0

Blocketkoll

Jag försöker hålla så mycket koll jag kan på blocket för att upptäcka djur som jag känner behöver lite extra omplaceringshjälp men det är mycket annonser och det blir rätt fullt upp.

Tänkte kolla ifall det är någon mer här som brukar spana runt där och isf om vi kan hjälpas åt lite allihopa med att lägga in länkarna här.

En grej som jag håller stenhårt på är att är priset sänkt på kaninen eller marsvinet (eftersom just dom två är min grej) så skickar jag ett mail direkt eller ringer.

Något som ni brukar kolla efter som gör er lite extra oroliga?

www.slattebacke.se

wolfgirl82
2010-11-09 20:29
0

Jag brukar ha rätt bra koll på blocket här i Dalarna. Sitter och tittar där dagligen för att se vad som ligger inne och vad som kommer in.

Har dock inte mailat/ringt på några djur där eftersom utrymmet här hemma är extremt begränsat tyvärr.

Dock börjar jag alltid oroa mig när man ser att priset på djuren sjunker nått enormt. Kaniner är just ett sånt djur där priset oftast sjunker ganska snabbt tyvärr.

Tex som nu finns det 4 renrasiga hermelin kaniner ute för 10:-/st. Tänk om man hade plats och kunna rädda dem.

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Mari
2010-11-10 00:10
0

Jag kollar gävleborgs län dagligen, dock har jag inte "räddat" något djur därifrån ännu men håller koll utifall något jag tycker ser akut ut skulle dyka upp.

Vet däremot att jag mailat på flera annonser men inte fått något svar tillbaka när jag velat veta mer om djuren. Sådant tycker jag är extremt dåligt, speciellt när de skriver att man helst ska maila istället för att ringa..

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

dragonstar
2010-11-11 16:22
0

kollar rödermanladn och omliggnade lite då och då. Har inte ingripit men skulle göra det om jag kände att det behövdes. Håller ju nte stenkoll.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.