Omplacera kaniner & gnagare

Omplacering 2 marsvinskillar

2019-05-03 23:03 #0 av: Pip o Brio

Hej hej,

Jag heter Lisa och bor med min man, tre barn och två marsvin i Täby. Vi har två fina snälla gosiga marsvinskillar som heter Pip och Brio som vi älskar.

Nu har vi köpt en omplaceringshund och det gick väldigt fort, vi betalade för henne i går och hon kommer på tisdag.

Vi hade gärna haft lite mer tid att i lugn och ro hitta ett nytt hem för våra killar men nu blev det tyvärr som det blev.  Det är vår första hund och jag tror att hon kommer att ta all vår tid och energi och är orolig att marsvinen inte kommer att få den uppmärksamhet som de är vana med och behöver. Dvs bättre både för dem och oss att de får ett nytt hem.

Finns det någon som vill ta hand om våra killar och som kan ge dem ett fint hem med mycket mys och uppmärksamet? Vi säljer dom bara tillsammans då de bott hela livet ihop.

Jag har byggt en tvåvåningsbur som följer med killarna till deras nya hem om behov finns för det.

Anmäl
2019-12-31 22:10 #1 av: Jenny84

Hej finns de kvar?
Mvh Jenny

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.