Annons:
Etikettomplacera-katter
Läst 1119 ggr
Lina Hedling
6/17/18, 3:05 PM

Omplacering av våra 2 älskade katter akut.

Hej. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva skriva de här, pga att vi ej kan bo kvar här vi bor så måste våra fina katter få ett nytt hem ganska akut. Dem är världens snällaste och gosigaste katter som vi tog över när min mamma gick bort 😔 Dem är 4 år och bröder och är kastrerade och går alltid på lådan, har alltid varit inne katter men skulle säkert gilla att få vara ute med. Vi bor i västerås och katterna heter Bamse och Sigge och är bondkatter. Snälla finns de nån fin människa som vill ta över dem och ha 2 fina vänner föralltid så hör av dej till mig. Som sagt så är de akut. Skicka medelande så svarar jag så fort som möjligt och kan skicka bilder. Mvh Lina

Annons:
[[eskils_]]
6/17/18, 3:48 PM
#1

Undrar bara varför de inte kan följa med er till den nya bostaden när de är innekatter? Då spelar det ju ingen roll om ni bor i innerstaden, förort eller i lantlig miljö.

Lina Hedling
6/18/18, 9:08 PM
#2

Finns ju en annledning till att jag ej kan ta med dem och den anledningen vill jag inte skriva ut här, men om du vill veta varför så får du skicka medelande så kan jag berätta varför! Mvh Lina

Upp till toppen
Annons: