Annons:
Etikettövrigt
Läst 1404 ggr
Tina
9/27/13, 10:03 PM

Kluring om råttor: Sant eller falskt

Kan du avgöra vilka påståenden om tamråttor som är sanna och vilka som är falska?

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Annons:
KastKatt
9/27/13, 10:19 PM
#1

Är inte 6an lite tricky? Deras svans är ju varierande lång, ibland kortare, ibland lika lång och ibland längre än kroppen.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Zakaraa
9/27/13, 10:44 PM
#2

Fråga 3 är felaktig, ägg kan vara "skadligt" i och med att rå äggvita hämmar upptaget av *försöker minnas vad det var* b-vitamin (?) så det är inte falskt som det "rätta" svaret i frågesporten är.
(handlade det om kokt ägg borde det stått just kokt ägg)

Om man räknar bort det felaktiga svartalternativet så hade jag alla rätt :) Men fick gissa på 6:an eftersom svansen ska ju vara ungefär lika lång som kroppen så det var en väldigt svår fråga med tanke på att det bara fanns Längre eller Kortare som svar.

Sedan bara en liten typo eller vad man ska säga, säkert bara en miss eller så märker jag ord :) Men i frågan står det lutfisk Kan vara skadligt, bör vara lutfisk Är. Men det är ju ord så det kanske inte gör så mycket :)

Roligt att råttorna får uppmärksamhet.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Frida B
9/27/13, 10:46 PM
#3

6/10, för att inte veta så mycket om just råttan (förrutom det vi lär oss i skolan) så är jag nöjd :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: