Annons:
Etikettövrigt
Läst 2386 ggr
[MariaFotografi]
2011-11-27 09:56

Första advent!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha en trevlig första advent alla medlemar, Medarbetare och Sajtvärd. Snart är julen här så det börjar bli dags att ta fram julsakerna. :)

Hur ska ni fira jul iår?

Annons:
Chieko
2011-11-27 09:58
#1

Ja advent firas just nu med pepparkakor, ska snart sätta upp lite ljusstakar osv. Julen firas med familjen, blir många besök på dagarna runt jul!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

flocken
2011-11-27 15:43
#2

Varit en sväng på jul skyltning idag. I hav storm. ja eller snarare klass 2 varning.

Gjort lite choklad godis. Smälta choklad är något för sinnet. Nästan lite erotiskt Flört.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tina
2011-11-27 16:58
#3

Jag älskar julen med alla dess förberedelser! Jag kunde inte hålla mig utan tog fram alla julsaker redan i onsdags, såå mysigt. Glad Jag har fullt upp fram till jul, ska göra egna julkorgar med bröd och godis till hela släkten! Jätte kul tycker jag, älskar att pyssla och baka. Jag kommer att ha en lugn jul tillsammans med sambo, hund och föräldrarna.

Bara jag som saknar snön?!

#2 Haha men Mette, jag borde nog prova att göra chokladgodis, det lät ju som något alldeles extra. Flört

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Mitchika
2011-11-27 18:10
#4

Min mamma åkte nyss hem från att ha varit här och hjälpt mig sätta upp julsakerna! :D

Nystrukna julgardiner, tre stjärnor som lyser i fönstren och tre vackra ljusstakar. Mer får jag inte plats med här inne, med tanke på alla djuren och deras burar. Dock ska det bli lite mer innan julen kommer. Jag tänker skaffa och sätta upp lite glitter och fixa med burarna och se om jag inte kan göra något fint där med.

Nu spelas julsånger här hemma och glögg har precis druckits. :)
Ska arbeta på en liten julspecialare (som jag tvivlar kommer att bli klar till jul) och vara allmänt glad här hemma.

Trevlig första advent, allesammans! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

flocken
2011-11-27 18:32
#5

#3 haha. Men smälta choklad är något speciellt. Sen i med Musly ( ursäkta stavningen) sen ringla mörk choklad över. Smaskens.

Alla jul saker är uppe här oxå. Super mysigt. Älskar alla förberedelser men avskyr självaste julafton. Blir alltid en lång, lång promenad med hunden på fm. Så jag orkar resten. har svårt att fira familjehögtider när våran dotter fattas oss.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: