Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2220 ggr
flocken
2011-09-29 14:03

Ny medarbetare :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er.

Här kommer ännu en ny Medarbetare. Vem är då jag? Jag heter Mette är 28 år. Har sambo & två barn varav vår förstfödda dotter vakar över oss i Nangiala. Vår son heter Mattis & är 4 år.

Jag har i nästan hela mitt liv brunnit för omplaceringar. Just nu i familjen finns en hund, Axel 3 år. Vi blev hem nr 4 när han var 6 månader & hade då blivit räddad från usla förhållanden. Har 13 marsvin där de flesta är omplaceringar & även 2 rexkaniner.

jag brinner för djur i nöd & öppnar alltid upp min dörr för marsvin i nöd.Jag brukar även ställa upp som extra hem/jjour hem åt andra djur. Jag hoppas att jag inom några år ska lyckas få mitt omplaceringshem för marsvin godkänt. Jag behöver bara ett större hus Flört så jag kan bygga fler burar & ett karantän rum. Djuren kostar mkt pengar. Men för mig värt varenda krona. Många djur kommer hit för ett sista hem. Trädgården är en kyrkogård för kära djur som lämnat oss.

Jag jobbar 50 %. har bla Fibromyalgi, Bechterews & IBS.

Axel har jag utbildat själv till servicehund.

Fråga om det är något. Tveka inte att fråga mig om djur i nöd.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
wolfgirl82
2011-09-29 16:53
#1

Välkommen! :)

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Mitchika
2011-09-29 18:02
#2

Välkommen! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
2011-11-09 10:52
#4

Jättebra Glad

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: