Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1595 ggr
[RoxannaH]
2011-05-09 01:26

Ny medarbetare

Hej! Skrattande

Jag heter Fia och jag är 19 år. Jag bor i en stad som heter Sandviken, som ligger i Gävleborgs län. För tillfället så bor jag i en lägenhet som är uppsagd och bara 3 veckor kvar av uppsägningstiden.

På grund av deprission och en sjukdom jag har, så kommer jag få bo hos en familj som kan hjälpa mig med detta. Och kommer därför behöva lämna ifrån mig alla djur jag äger just nu. Familjen jag troligtvis kommer få flytta in till har ca. 24 hästar och 2 hundar. Anledningen till att mina djur inte kan flytta med är för att ena hunden har en sådan stark jaktinstinkt att han har ihjäl alla djur han kommer åt, allt från katter till gnagare. Även om han inte får vara i samma rum som djuren så ägnar han dagarna åt att ligga utanför rummet å gnälla och yla.

Och på grund av det så känner jag att jag passar in på den här sajten, då jag själv varit med och omplacerat, och tagit emot omplaceringar.

Djur jag har just nu är dvärghamstrar, guldhamstrar, möss, kanin och en afrikansk pygmeigelkott. Igelkotten Eddi bor nu tillfälligt hos uppfödaren så jag har tillgång att hälsa på, och hämta hem henne när jag har möjlighet att ha henne boende hos mig igen.

Så nu hoppas jag på att jag ska kunna hjälpa till att hålla sajten vid liv och få upp den i aktivitet. Glad

Annons:
Falurven
2011-05-09 12:44
#1

Varmt välkommen, ska du vara! Glad

Mvh Nathalie

[RoxannaH]
2011-05-09 12:46
#2

Tackar, kommer bli roligt Glad

Tina
2011-05-09 21:13
#3

Jätte roligt att ha dig här på sajten Fia och trevligt att få veta lite mer om dig. Glad

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: